Μενού

ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΣΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος

passalis

Ο Άλμπερτ και ο Μπρούνο είναι δυο απατεωνίσκοι χρεωμένοι ως τον λαιμό. Καθώς αναζητούν βοήθεια από τους εργαζόμενους της κοινότητας για να επαναφέρουν τη ζωή τους στον σωστό δρόμο, πέφτουν πάνω σε μια ομάδα πράσινων ακτιβιστών. Δελεασμένοι από τη δωρεάν μπίρα και τα σνακ και όχι από τα ιδανικά του αγώνα, εντάσσονται στο κίνημα δίχως ίχνος οικολογικής συνείδησης.

Οι δημιουργοί των Άθικτων των 20, αισίως, εκατομμυρίων εισιτηρίων, της τρίτης πιο εμπορικής επιτυχίας όλων των εποχών στις γαλλικές αίθουσες μετά τον Τιτανικό και το Είναι τρελοί αυτοί οι βόρειοι, έχουν τελειοποιήσει τις δυναμικές dramedies για την ανδρική αλληλεγγύη και μετά το συνταίριασμα του Βενσάν Κασέλ με τον Ρεντά Καντέμπ στο Hors Normes συνεχίζουν στο μονοπάτι της προοδευτικής πολιτικής σάτιρας με τις περιπέτειες δυο μικροαπατεώνων, του μεταφορέα αποσκευών στο παρισινό αεροδρόμιο Αλμπέρ και του καταθλιπτικού Μπρονό, στο τελείως άγνωστο γι’ αυτούς σύμπαν του οικολογικού ακτιβισμού.

Την ίδια στιγμή που οι υπερχρεωμένοι φτωχοδιάβολοι προσπαθούν να σωθούν από τη μεσολάβηση του Ανρί, εκπροσώπου ενός οργανισμού εκ μέρους της Εθνικής Τράπεζας της Γαλλίας, εισχωρούν στους κύκλους μιας ομάδας ενάντια στον υπερκαταναλωτισμό με πασιονάρια την ακάματη Βαλαντίν, μπροστάρισσα στα πιασάρικα σλόγκαν, στις δραστικές παρεμβάσεις όπως και στη δράση της τραβηγμένης πρώτης σεκάνς με φόντο τη χαοτική Black Friday. Οι Ερίκ Τολεντανό και Ολιβιέ Νακάς ξεκινούν με ένα πολύ επίκαιρο, όπως αναδρομικά αποδεικνύεται, μοντάζ Προέδρων της Γαλλικής Δημοκρατίας που αναγγέλλουν πως έρχεται μια δύσκολη χρονιά και παίρνουν τις περιπτώσεις δυο ανθρώπων που κινούνται στα όρια της αστείας ανομίας για να κάνουν πιο λιανό και εύπεπτο το πικρό απόφθεγμα, στρέφοντας τον προβολέα σε δύο από τους δεινότερους κωμικούς της νέας γενιάς, τον Ζονατάν Κοέν, που έχουμε θαυμάσει ως μυθομανή Σερζ στο Canal+, και τον έξι φορές υποψήφιο για Σεζάρ, Πίο Μαρμάι (Γιανίκ, του Καντέν Ντιπιέ), ως πάσχοντες σε ένα ενδιαφέρον, αν και άνισο σενάριο.

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα lifo.gr

Smart Search Module