Την αποξένωση, και στη συνέχεια την επανασύνδεση, ανάμεσα στο ζωγράφο πατέρα και τον γκαλερίστα γιο του, αφηγείται στην ταινία του αυτή ο Τζέιμς Ντ’ Άρσι, γνωστός Βρετανός ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου («Δουνκέρκη», «Εκδικητές οι τελευταία πράξη») στην πρώτη του αυτή μεγάλου μήκους σκηνοθεσία.
Για να μπορέσει να εξαγοράσει την γκαλερί του από την σε διάσταση σύζυγο, ο αποξενωμένος από τον πατέρα του, διάσημο ζωγράφο Ρόμπερτ (ένας έξοχος Λίαμ Νίσον), γκαλερίστας Τζακ (στο ρόλο ο Μάικλ Ρίτσαρντσον, ο πραγματικός γιος του Νίσον, από την Νατάσα Ρίτσαρντσον) πείθει τον πατέρα του να ταξιδέψουν μαζί από το Λονδίνο στην Τοσκάνη για να επισκευάσουν το σε κακή κατάσταση πατρικό τους (κληρονομιά από τη νεκρή, Ιταλίδα μητέρα του) και να μπορέσουν να το πουλήσουν.
Με ένα όμορφο από τουριστικής πλευράς φόντο, με διάφορες, δοσμένες συχνά με χιούμορ αλλά και ρομαντισμό (με τη γνωριμία του Τζακ με μια γλυκιά Ιταλίδα), σκηνές, με ελκυστικά ιταλικά φαγητά και ωραία μουσική επένδυση, ο Ντ’ Άρσι έφτιαχνε μια ευχάριστη ρομαντική, από την οποία δεν λείπουν η αναμενόμενη συγκίνηση αλλά και οι κοινοτοπίες, ταινία.
Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr