Μενού

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΕΙ - Νίνος Φένεκ Μικελίδης

 

1839 2

Το κακό δεν παραμονεύει απλά αλλά χτυπάει με τρόπο φρικιαστικό και με ένα αμείλικτο ρυθμό που σου παγώνει το αίμα, στην αργεντίνικη αυτή ταινία τρόμου του Ντεμιάν Ρούγκνα, γνωστού μας από τη βραβευμένη στο φεστιβάλ φαντασίας της Φαγκόρια ταινίας τρόμου «Οι τρομοκρατημένοι» (2017).

Δυο αδέρφια, σ’ ένα απομονωμένο χωριό της Αργεντινής (όπου οι άνθρωποι έχουν πάψει να εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο) ανακαλύπτουν ένα δαιμονισμένο άντρα που έχει μετατραπεί σε ένα σάπιο, τρομερά παχύσαρκο τέρας, έτοιμο να σπείρει το κακό παντού. Θα καταφέρουν να τον ξεφορτωθούν, το κακό όμως έχει αρχίζει να μετατρέπεται σε ένα είδος μόλυνσης, μετατρέποντας τους κατοίκους σε αιμοδιψή δαίμονες. Ένα τρομερό, φοβιστικό, αηδιαστικό μίασμα, που δεν δείχνει να ενδιαφέρει τις τοπικές αρχές και που αναγκάζει τα δυο αδέρφια, τον Πέδρο και τον Τζίμι, και τις οικογένειές τους, να τραπούν σε φυγή. Μέχρι την εμφάνιση μιας ηλικιωμένης γυναίκας, που τους αποκαλύπτει πως έχει ένα δικό της τρόπο για να εξοντώσει τα τέρατα…

Εκείνο που κάνει την ταινία να ξεχωρίζει από τις συνηθισμένες ταινίες του είδους, είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Ντεμιάν Ρούγκνα αντιμετωπίζει την ιστορία του. Με σκηνές φαινομενικής ηρεμίας, που του δίνει την ευκαιρία να αναπτύξει το θέμα αλλά και να δημιουργήσει το σασπένς, που τις ακολουθεί με ενδιάμεσα πολύ βίαια, φρικτά και απρόσμενα, βασανιστικά, δοσμένα τρόπο ψυχρό (εντείνοντας το σασπένς), ξεσπάσματα, που κυριολεκτικά σου κόβουν την ανάσα. Φτάνει να θυμίσω τη φρικιαστική σκηνή στο τραπέζι στη διάρκεια του δείπνου, ή εκείνη με τον σκύλο, η ακόμη τη σκηνή με τη γυναίκα που μεταφέρει ένα περίεργο, τρομερό όπως αποκαλύπτεται στη συνέχεια, φορτίο, σκηνές που δείχνουν την έμπνευση, την εκπληκτική δεξιοτεχνία αλλά και τον έλεγχο που έχει στο υλικό του, ο σκηνοθέτης.

Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr

Smart Search Module