Ο Τζακ Κάνινγχαμ είχε όλα τα φόντα να κάνει μια σπουδαία καριέρα στο μπάσκετ, αλλά η ζωή του πήρε αναπάντεχη τροπή που σημαδεύτηκε από μια αξεπέραστη απώλεια. Όταν του προτείνεται να προπονήσει την ομάδα μπάσκετ του πανεπιστημίου του –που έχει ξεπέσει σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν– βρίσκει νέο νόημα στη ζωή του.
Το υπαρξιακό και οικογενειακό δράμα συνδέεται με τη σφιχτοδεμένη αθλητική περιπέτεια προκειμένου να αναδειχτεί μια ιστορία θετικών μηνυμάτων και αποθέωσης του προσωπικού αγώνα απέναντι στους εσωτερικούς δαίμονες με τελικό προορισμό τη συγχώρεση.
Ο Μπεν Άφλεκ αναλαμβάνει να δώσει όλο το εύρος και την πολυπλοκότητα του απαιτητικού χαρακτήρα του –έχει πλάκα που ενώ προπονεί μια ομάδα που βασίζεται στις χριστιανικές διδαχές δεν σταματά να βρίζει και να τα βάζει με τους διαιτητές– και ενίοτε τα καταφέρνει, αν και η σκηνοθεσία του Γκάβιν Ο’Κόνορ («Ο λογιστής») προσανατολίζεται προς την επιφανειακή δραματουργία όπου τα κλισέ και η συναισθηματική φόρτιση έχουν τον πρώτο λόγο.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα athensvoice.gr