Ο Μάρκος Σεφερλής απολαμβάνει ηγετική θέση στην εγχώρια ποπ κουλτούρα, παραδίδοντας διαχρονικά την ίδια απαράλλακτη κωμική φόρμα. Το ποτ πουρί λαϊκού χιούμορ, σωματικής κωμωδίας και στοιχείων μιούζικαλ που χαρακτηρίζουν τις επιθεωρήσεις του περνάει τώρα στη μεγάλη οθόνη στην πιο χοντροκομμένη και κακόγουστη μορφή του, με τον ηθοποιό να υπογράφει το σενάριο και να πρωταγωνιστεί ως αστυνόμος Μπέκρας.
Τα λογοπαίγνια του τίτλου και του ονόματος του ντεντέκτιβ είναι η κορυφή ενός παγόβουνου χείριστων λεκτικών αστείων, τα οποία αποτελούν τον βασικό άξονα του αποτυχημένου κωμικού whodunit. Ο Μπέκρας αναζητά τον δολοφόνο ενός μεγιστάνα του χαλβά, ο οποίος χάνει μυστηριωδώς τη ζωή του, όμως στην πραγματικότητα την περισσότερη ώρα ο Σεφερλής τρακάρει σε έπιπλα και ανθρώπους, ενώ η υπόθεση λύνεται μέσα από συμπτώσεις. Τα διαδοχικά ανερμάτιστα γκαγκ εμπλουτίζονται από αισχρά σεξουαλικά αστεία, πάντα εις βάρος των γυναικείων χαρακτήρων, με την ταινία να εγκαταλείπει κάθε στοιχειώδη λογική κι έτσι να μοιάζει με ατελείωτο τεστ αντοχής.
Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα athinorama