Στο «Ασανσέρ για Δολοφόνους» όσο η Φλοράνς αναζητά στους δρόμους του Παρισίου τον εραστή της, εκείνος θα βρίσκεται μετά τον φόνο του άντρα της εγκλωβισμένος σε έναν ανελκυστήρα, με το αμάξι του κλεμμένο. Στην ταινία προάγγελο της Nouvelle Vague του Λουί Μαλ, ο χώρος, ο χρόνος και η ατμόσφαιρα θα συναντηθούν σε μοναχικά μονοπάτια. Κάθε κάδρο, σφιχτό, πλήρες πληροφοριών, συμβάλλει στη νουάρ ατμόσφαιρα του μέχρι σήμερα αγωνιώδους και πρωτότυπου θρίλερ.
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ertnews.gr