Ύστερα από δεκάχρονη απουσία, ο Ιταλός μετρ των ταινιών τρόμου, Ντάριο Αρζέντο («Σουσπίρια», Βαθύ κόκκινο», «Ο γάτος με τις 9 ουρές», κ.ά.), επιστρέφει με μια ταινία στο πνεύμα των giallo, των ψυχολογικών δηλαδή θρίλερ, με στοιχεία slasher, που τον έκαναν παγκόσμια διάσημο.
Τη φορά αυτή παρακολουθούμε την Νταϊάνα (Ιλένια Παστορέλι), μια νέα, τυφλή πόρνη, παρέα με ένα νεαρό Κινεζοπουλο, να προσπαθούν να ανακαλύψουν τον σίριαλ κίλερ που δολοφονεί πόρνες (η ίδια κατάφερε να γλιτώσει από τη δολοφονική επίθεση του με αποτέλεσμα να χάσει την όραση της).
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Αρζέντο χρησιμοποιεί τυφλό πρόσωπο για την ανακάλυψη εγκληματία. Στο «Γάτο με τις 9 ουρές» είχαμε ήδη ένα τυφλό δημοσιογράφο που προσπαθούσε να λύσει μια σειρά εγκλήματα. Στη νέα του ταινία, ο Αρζέντο στήνει, όπως αυτός ξέρει, σκηνές με ένα συνεχές σασπένς, που σου κόβει την αναπνοή, ισορροπώντας τις σκηνές «σλάσερ» με την υπόλοιπη δράση, ενώ, παράλληλα, εκμεταλλεύεται φαινομενικά απλές σκηνές για να κάνει μια μεταφορά για το τι θα ακολουθήσει , όπως στη σκηνή της αρχής (από τις καλύτερες της ταινίας), με την Νταϊάνα, πριν ακόμη τυφλωθεί, να φοράει τα μαύρα γυαλιά του τίτλου για να παρακολουθήσει την έκλειψη του ηλίου, γυαλιά που θα ξαναφορέσει, τυφλή πια, για να καλύψει τα μάτια της. Στις ωραίες σκηνές κι εκείνες με την κόρη του σκηνοθέτη, Άζια Αρζέντο, στο ρόλο της Ρίτα, της φίλης της Νταϊάνας, που κάνει ότι μπορεί για να τη βοηθήσει.
Νίνος Φένεκ Μικελίδης
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα enetpress.gr