Οι ρόλοι του «Μαμά, Γύρισα» (2016) αντιστρέφονται στο σίκουελ της ταινίας, όταν η πάντα ενεργητική Ζοσιάν Μπαλασκό αναγκάζεται να μετακομίσει στην κινηματογραφική κόρη της, Ματίλντ Σενιέ, εξαιτίας της ανακαίνισης στο διαμέρισμά της. Οι μέρες της συγκατοίκησης περνούν και το τέλος μοιάζει μακρινό, την ώρα που οι εντάσεις μεταξύ των δύο γυναικών αυξάνονται.

1221 1

Πίσω από την κάμερα, ο Ερίκ Λαβέν ενώνει ξανά τις δυνάμεις του με το σεναριογράφο Έκτορ Καμπέγιο Ρέγιες και μαζί φροντίζουν να μην αφήσουν αχρησιμοποίητο κανένα πιθανό κλισέ των κομεντί. Αδυναμία τους τα νερόβραστα αστεία γύρω από τους συγγενείς, το σεξ και τις σχέσεις των δύο φύλων, τα οποία παράλληλα προδίδουν την παλιομοδίτικη ματιά των δημιουργών της ταινίας. Ειδικά ο χαρακτήρας της Μπαλασκό καδράρεται με εξόφθαλμη ειρωνεία, καθώς θεωρείται αυτονόητο πως ως μητέρα και πεθερά θα συμπεριφέρεται ανόητα και σπαστικά παρουσία της κόρης και του συζύγου της. Μια συγκρατημένα σεξιστική απεικόνιση που δεν αλλάζει μέχρι το απολύτως προβλέψιμο φινάλε.

Γιάννης Καντέα Παπαδόπουλος
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα athinorama.gr