Ζαν-Λικ Γκοντάρ | |||||
1959 |
ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ | Σεν., Σκην. | |||
1962 |
ΖΟΥΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ | Σεν., Σκην. | |||
1963 |
ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ | Σεν., Σκην. | |||
1964 |
ΜΙΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ | Σεν., Σκην. | |||
1964 |
ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ | Σεν., Σκην. | |||
1965 |
ΤΡΕΛΟΣ ΠΙΕΡΟ, Ο | Σεν., Σκην. | |||
1967 |
WEEKEND | Σκην. | |||
1967 |
ΚΙΝΕΖΑ, Η | Σεν., Σκην. | |||
1972 |
ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ | Σεν., Σκην. | |||
1982 |
ΠΑΘΟΣ | Σεν., Σκην. | |||
1985 |
ΧΑΙΡΕ ΜΑΡΙΑ | Σεν., Σκην. | |||
1988 |
ΙΣΤΟΡΙΑ(ΕΣ) ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ | Σεν., Σκην. | |||
1988 |
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ(ΕΣ) ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ | Σεν., Σκην. | |||
2001 |
ΕΛΕΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, Η | Σεν., Σκην. | |||
2018 |
ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ, ΤΟ | Σεν., Σκην. |