• ΠΑΤΕΡΑΣ, Ο

    Ξένες ταινές σειρά κατάταξης: 1 (ισοψηφία με "ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΝΟΜΑΔΩΝ, Η")
    Σκην.: Φλόριαν Ζέλερ

  • ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΝΟΜΑΔΩΝ, Η

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 1  (ισοψηφία με "ΠΑΤΕΡΑΣ, Ο")
    Σκην.: Κλόε Ζάο

  • ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ, Η

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 3 (ισοψηφία με "ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ")
    Σκην.: Τζέιν Κάμπιον

  • ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 3 (ισοψηφία με "ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ, Η")
    Σκην.: Πέδρο Αλμοδόβαρ

  • DUNE

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 5
    Σκην.: Ντενί Βιλνέβ

  • ΓΑΛΛΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, Η

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 6
    Σκην.: Γουές Άντερσον

  • BACURAU

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 7 (ισοψηφία με "ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ", "ΑΤΥΧΕΣ ΠΗΔΗΜΑ Ή ΠΑΛΑΒΟ ΠΟΡΝΟ", "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ")
    Σκην.: Κλέμπερ Μεντόνσα Φίλιου, Ζουλιάνο Ντορνέλες

  • ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 7 (ισοψηφία με "BACURAU", "ΑΤΥΧΕΣ ΠΗΔΗΜΑ Ή ΠΑΛΑΒΟ ΠΟΡΝΟ", "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ")
    Σκην.: Τόμας Βίντερμπεργκ

  • ΑΤΥΧΕΣ ΠΗΔΗΜΑ Ή ΠΑΛΑΒΟ ΠΟΡΝΟ

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 7 (ισοψηφία με "BACURAU", "ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ", "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ")
    Σκην.: Ράντου Ζούντε

  • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟ

    Ξένες ταινίες σειρά κατάταξης: 7 (ισοψηφία με "BACURAU", "ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ", "ΑΤΥΧΕΣ ΠΗΔΗΜΑ Ή ΠΑΛΑΒΟ ΠΟΡΝΟ")
    Σκην.: Μοχάμαντ Ρασούλοφ

  • DIGGER

    Ελληνικές ταινίες σειρά κατάταξης: 1
    Σκην.: Τζώρτζης Γρηγοράκης

  • DANIEL '16

    Ελληνικές ταινίες σειρά κατάταξης: 2
    Σκην.: Δημήτρης Κουτσαμπασιάκος

  • ΜΗΛΑ

    Ελληνικές ταινίες σειρά κατάταξης: 3
    Σκην.: Χρήστος Νίκου

Untitled Document

  ΑΪΛΟ: Ο ΜΙΚΡΟΣ ΗΡΩΑΣ / AILO: UNE ODYSSEE EN LAPONIE / AILO'S JOURNEY
Ντοκιμαντέρ (2018 ΕΓΧ 86')
Ην. Βασίλειο, Γαλλία
Ημ/νία διανομής:


Σκην.: Γκιγιόμ Μαϊντατσέφσκι
Σεν.: Γκιγιόμ Μαϊντατσέφσκι
Συνθ.: Ζιλιέν Ζαουέν
Ηθοπ.: Χωρίς ρόλους

Ένας ευάλωτος, νεογέννητος τάρανδος, πρέπει να ξεπεράσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το είδος του, κατά το πρώτο έτος της ηλικίας του, στα εκπληκτικά τοπία της Λαπωνίας...

 


 

 Κριτικός Έτος συγγραφής  Μέσο δημοσίευσης  Λινκ μέσου  Κριτική

Επιστροφή στην κορυφή